Całodniowe
warsztaty
prowadzone
przez wybitnych
trenerów
UX & Product
Development

efektywne
metody,
narzędzia

praktyczne
ujęcie
tematu

eric reiss

Service Design

Service design łączy w sobie kluczowe elementy z takich dziedzin jak UX design, projektowanie interakcji, a nawet zarządzanie jakością. Wszystko po to, by stworzyć i dostarczyć klientowi wartość, która wyróżni nasz produkt lub usługę od konkurencji.

W trakcie tego całodniowego warsztatu poznasz podstawowe elementy każdej z tych dziedzin i zobaczysz jak je wykorzystać, by trwale podnieść satysfakcję klienta, konwersję lub poprawić kluczowe wydarzenia wzdłuż tzw. customer journey.

Warsztat będzie mieć charakter praktyczny. Materiał teoretyczny, przeplatany będzie praktycznymi ćwiczeniami, które wykonywać będziemy w podgrupach. Zajęcia mają na celu przyswojenie podstawowych narzędzi service designu, tak aby móc je wykorzystać w swoim projekcie praktycznie od następnego dnia.

Warsztat prowadzony będzie w języku angielskim.

eric reiss

Od ponad 30 lat Eric Reiss aktywnie uczestniczy w budowaniu usług, multimediów i projektów webowych. Pracował m.in dla takich gigantów jak SAS, British Airways, eBay, Amazon, IKEA, czy Organizacji Narodów Zjednoczonych. Od 2005 do 2014 Członek Rady Nadzorczej Euro IA Summit, największej europejskiej konferencji poświęconej architekturze informacji. Doradca Zarządu w Copenhagen Business School i Professor of Usability & Design na IE Business School w Madrycie. Od 2004 do 2008 członek rady nadzorczej Information Architecture Institute, w tym dwie kadencje jako prezes. W listopadzie 2000r. wydawnictwo Addison-Wesley/Pearson Education opublikowało książkę jego autorstwa pt. “Architektura Informacji w Praktyce”, która została przetłumaczona na dziesiątki języków m.in. japoński i koreański. Inna jego publikacja “Web Dogma”, wydana pierwotnie przez Boxes and Arrows, została przetłumaczona na ponad 20 języków. Najnowszą książką Eric’a jest “Usable Usability” (John Wiley & Sons, 2012). Urodzony w 1954r. w San Antonio w Texasie, wychowany w St. Louis i Chicago, ukończył Political Science and Performing Arts na Washington University in St. Louis, Missouri. W 1976 przeprowadził się do Danii, obejmując stanowisko Dyrektora Scenicznego w Danish Royal Theatre w Kopenhadze. W 1979 opublikował swój pierwszy komercyjny software (na Apple II) optymalizujący układ siedzeń w teatrach. W 1983 był współautorem pierwszej gry przygodowej w języku duńskim stworzonej dla Sinclair Spectrum. Przez wiele lat pracował na stanowiskach senior copywriter w czołowych europejskich agencjach reklamowych. Obecnie, CEO of FatDUX Group, agencji UX & service design z siedzibą w Kopenhadze i biurami rozsianymi po całym świecie.

eric

Czego się nauczysz?

  • Co łączy service design i user experience
  • Jak zbudować trwałą wartość dla klienta, nawet przy małym budżecie
  • Jak zmienić swój projekt z przypadkowej zgadywanki na sukces oparty na mierzalnych czynnikach
  • Jak zainspirować do lepszej pracy dostawców i innych członków zespołu
  • Jak więcej wyciągnąć z takich narzędzi jak:
  • Design zorientowany na użytkownika (UCD)
  • Analiza touchpointów
  • Customer journey maps
  • Use cases
  • Scenariusze użycia
  • Storyboardy
  • Persony
  • Proof of concept / metryki wydajności

Na koniec, wykorzystamy te metody tworząc szablon projektowy, który pomoże Ci lepiej zakomunikować założenia i cele projektowe, oraz wskaże obszary, które wymagają kreatywnego podejścia do problemu.

DLA KOGO JEST WARSZTAT?

Najbardziej z warsztatu skorzystają:

  • Product Managerowie
  • Project Managerowie
  • Startup Founderzy
  • Designerzy / UX designerzy
  • A także analitycy oraz inni członkowie zespołów projektowych, którzy mają praktyczny wpływ na kształt usług oraz wszyscy profesjonaliści, którzy chcą przenieść swoje umiejętności poza ekran i tworzyć najwyższej jakości usługi cross-platformowe.

Agenda:

09:00 – Wprowadzenie do UX & service designu
09:45 – Szablon service design
10:30 – Przerwa na kawę / herbatę
11:00 – Analiza touchpointów
11:45 – Aktorzy pierwszoplanowi, backstage i support na scenie service design
12:30 – Lunch
13:30 – Scenariusze użycia, use casy, storyboardy
15:00 – Przerwa na kawę / herbatę
15:30 – Dowód na usługę – wykazywanie mierzalnej wartości
16:45 – Jak przekuć teorię w praktykę
17:00 – Zakończenie

steve baty

Innowacja przez Design

Podczas warsztatu Steve Baty zaprezentuje techniki wspomagające zespoły projektowe w rozpoznawaniu potencjalnych źródeł innowacji oraz sposoby na generowanie nowych koncepcji. Warsztat będzie dedykowany koncepcjom, które łamią schematy i podda pod wątpliwość powszechnie przyjęte zasady konkurencyjności.

Na warsztacie Steve omówi m.in.:

  • Wprowadzenie do tematyki innowacji biznesowej i strategicznej.
  • Dochodzenie do sedna: rola insightów i syntezy w designie.
  • Schemat dla innowacji
  • Kalki branżowe: rozpoznawanie najczęstszych praktyk i robienie inaczej
  • Reframing: patrzenie na problem z nowej perspektywy.
  • Podważanie ograniczeń: “Co jeśli…”

Warsztat prowadzony będzie w języku angielskim.

steve baty

Współtwórca i dyrektor zarządzający Meld Studios, znanej agencji service i interaction design z Sydney. Steve ma za pasem 16 lat doświadczeń jako praktyk, strateg i ewangelista designu. Steve jest członkiem zarządu Good Design Council of Australia, przyznającego doroczne wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w dziedzinie designu na Antypodach. Poza obowiązkami w Meld Studios Steve zaangażowany jest także w organizację UX Australia i innych imprez branżowych. W 2014 Steve prowadził wykłady na konferencjach designerskich w Amsterdamie, Lizbonie, Sydney i Melbourne. W 2015 pojawi się w Polsce, Korei Południowej oraz Australii. Steve jest członkiem i byłym prezesem Interaction Design Association (IxDA). Ukończył Macquarie Graduate School of Management oraz University of Technology Sydney.

ziom

Czego się nauczysz?

  • Schematu rozpoznawania obszarów i szans na innowacje.
  • Jak rozpoznawać ‘blind spoty’, czyli ukryte obszary w naszej percepcji produktów.
  • Jak rozpoznawać napięcia w doświadczeniach użytkowników z produktami i usługami.
  • Techniki generowania innowacyjnych koncepcji designerskich.

Dla kogo jest warsztat?

  • Stratedzy UX
  • UX Designerzy
  • Projektanci
  • Product Managerowie i właściciele produktów
  • Project Managerowie

andy budd

Kreatywne Warsztaty

Czy nam się to podoba, czy nie - spotkania i warsztaty to codzienność biznesowej roboty. Nie pozostaje nam nic innego, jak nauczyć się lepiej zarządzać spotkaniami i zmienić je z bezproduktywnych pogadanek w spotkania pełne wzajemnej inspiracji. I tu do gry wkracza kreatywny warsztat.

Transformując swoją rolę z wykonawcy na facylitatora designu nie tylko umocnisz swoją pozycję w organizacji, ale zwiększysz swój wpływ na produkt i strategię. Ten warsztat jest obowiązkowym punktem programu dla wszystkich profesjonalistów pracujących na stanowiskach UXowych, którzy chcą wspiąć się na kolejny etap swojej kariery.

Nie da się lepiej nauczyć prowadzenia warsztatów, niż poprzez praktykę i realne ćwiczenia. Jako uczestnik nauczysz się jak planować i moderować warsztaty z interesariuszami, również przy wykorzystaniu specjalistycznych “design games” i innych technik.

Warsztat ten będzie prowadzony w języku angielskim.

andy budd

Andy Budd jest założycielem i Dyrektorem Zarządzającym znanej brytyjskiej agencji UX - Clearleft. W zależności od nastroju, posługuje się też tytułem Dyrektor ds User Experience. Andy jest autorem książki “CSS Mastery”, kuratorem słynnych londyńskich konferencji dConstruct & UX London. Andy jest odpowiedzialny za najpopularniejszy software do badań użyteczności na maca - aplikację Silverback. Jest częstym keynote speakerem na miedzynarodowych konferencjach, m.in The Web 2.0, an Event Apart i SXSW. W maju 2010 magazyn WIRED zaliczył go do prestiżowego grona najbardziej wpływowych osób na brytyjskiej scenie online.

ziom2

nauczysz się:

  • Jak przygotować i zaplanować idealny warsztat
  • Jak wykorzystać „design games” i inne pokrewne ćwiczenia
  • Jak przeprowadzić takie ćwiczenia jak – “design the box”, “prune the tree”, “what not to do”.
  • Cennych wskazówek i trików do wykorzystania podczas prowadzenia warsztatów.
  • Przygotowywania, przeprowadzania i moderowania kreatywnych warsztatów.
  • Podstawowych technik prezentowania.
  • Budowania pitchy / propozycji produktowych.
  • Projektowania kolaboracyjnego.
  • Budowania konsensusu w grupie.

Dla kogo jest warsztat?

  • UX Designerów na wszystkich poziomach wtajemniczenia
  • Product Managerów
  • Startupowców i founderów
  • Konsultantów i strategów oraz dla każdego, komu obrzydły nieproduktywne i nudne spotkania

Q&A

Czy można kupić kilka biletów na raz?

Sprzedaż biletów przez stronę obsługuje Evenea. Płacąc online (szybki przelew, paypal, karta kredytowa) bilety można kupić jedynie pojedynczo. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości biletów oraz płatnością przelewem tradycyjnym prosimy o kontakt na tickets@productcamp.pl. Płacąc tradycyjnym przelewem nie obowiązują zniżki Super Early Bird i Early Bird, natomiast jest możliwość uzyskania rabatu w przypadku większej ilości biletów kupowanych razem.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Każdy uczestnik BootCamp Day i UXCamp Day otrzymuje fakturę imienną lub firmową fakturę vat na podstawie danych, które należy uzupełnić w formularzu zakupu biletów. Faktura zostanie przesłana emailem po zaksięgowaniu przelewu na konta Evenea.
Jeśli potrzebujesz faktury pro-forma, aby zrealizować przelew tradycyjny, prosimy o kontakt na tickets@productcamp.pl.

Czy można podjąć decyzję o zmianie warsztatu już po zakupie biletu?

Niestety nie ma takiej możliwości. Bilety dostępne online na każdy warsztat podzielone są na pule promocyjne Super Early Bird, Early Bird i Regular. Każdy warsztat i każda pula sprzedaje się w innym tempie, stąd podjęliśmy decyzję o nie wymienianiu biletów na warsztat.

Jakie są zasady zwrotu biletu?

Rezygnacja z uczestnictwa w BootCamp Day lub UXCamp Day oraz zwrot biletu możliwe są do dnia 30.04.2015. O chęci zwrotu należy poinformować pisząc na tickets@productcamp.pl. W przypadku zwrotu biletu, zwrot opłaty nastąpi do 14 dni roboczych. Po ww. terminie zwrot biletów nie jest możliwy.

Czy jest możliwość przekazania biletu innej osobie?

Tak. Przekazanie biletu może nastąpić nie później niż do 20.05.2015. W przypadku chęci przekazania biletu innej osobie należy poinformować nas o tym fakcie pisząc na adres tickets@productcamp.pl. W emailu należy podać dane osoby, na którą bilet ma być przekazany.